In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

30 Ocak 2016 Cumartesi

Mutsuzluk geçiyor da, Pişmanlığımız hep mi baki.......?


Yıllar sonra bile annenizin karşısına gururla çıkarabileceğiniz adamlara aşık olun, adı geçtiğinde sizi ne kadar üzdüğü belli olmasın diye gözlerinizi kaçırdığınız adamlara değil..!

Geçen gün ağlayacaktım az kalsın annem yüzüme bakıyordu

Annem yüzüme ağlarsan, ağlarım der gibi bakıyordu kaç yaşında olursanız olun yüzünüze öyle bakar anneler hissederek bakar içime dokundu ağlayamadım
anlatamadım da

Beni hep bilmediğim yerlerimden kırıyorlar anne  beni hep uzanamayacağım yerlerimden yaralıyorlar çok geç oluyor vakit beni hep gece yarılarında bırakıyorlar boşluklarına geliyorum sonra boşluklarından düşüyorum alıştıramıyorum kendimi bu kadar uzun ve devamlı olmasına ihanetlerin

İhanet nedir anne..?  bir kuşun kanadını parçalarsam ihanet sayılmaz mı gökyüzüne..? ya da ihanet değil mi balıkları bağışlamayaşımız denize..?  kaç ihanet varsa bu hayatın içinde nakış gibi göğsümüze işlenmiş anne.. kime dökülsek eksilmişiz korumamız gerekmiş kendimizi güvendiklerimizden.

Kaburgası çatlamış atlar inliyor beynimde anne utanmazken birileri namertliğinden ...bahar nasıl olsa geliyor da unutturuyor mu karda çıplak ayakla yürüyen çocuğa acısını.?

Anne kim bu hayatın kaybedenleri.? ezenler mi, ezilenler mi.? mutsuzluk geçiyor da pişmanlığımız hep mi baki.?  kimler sözünde durur peki.? yalnız peygamberler mi.? saraylar yıkılınca, soytarılar krallara gülerler değil mi.?

Ve ah alanlar, sırattan süratla düşecekler mi.?  bu durmadan zonklayan ağrı da sevdaya dahil mi cemal abi..?

Sana gelince, helal ettim tüm hislerimi..annem bakmasa ağlardım şimdi..........Ve annen ne zaman ağlasa aklına gelsin yitirmişliğin seni annen kadar sevmiş birini
4. CTRL+F yardımıyla

2 yorum:

  1. Anneleri ağlatmamak lâzım. Ve hiçbir kadını ağlatmamak ... Erkekleri biraz daha inceltirsek olur mu dersiniz?
    Tebrik ederim. Duygu dolu bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. yaşadıkları tecrübelerle ve empati kurma yetenekleriyle doğru orantılı olabilir. aslında daha az görmüş geçirmiş, yani az "inceltilmiş" bir erkek tehlike arz eder. böyle birine rastlarsanız siz inceltirsiniz, özen gösterir ve şekillendirsiniz. buraya kadar her şey katlanılır olabilir, fakat bunun sonunda meyvelerinin bir başkasının tarafından yenmesi kuvvetle muhtemeldir, inceltme oranı bir kriter olarak göz önüne alınacaksa bir kez daha düşünmek gerekebilir........

    yorum yaptığınız için Teşekkürler beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil