In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

21 Eylül 2016 Çarşamba

Ameliyat Öncesi Son Yazi...ve...Belki de Son Gece


      Vücudumda patlamak üzere olan bir tümör var ama ben hâlâ "Basit" bir ameliyat hemen olcek bitcek diye kendime hatta yanımda olanlara cesaret vermeye çalışıyorum ama bir yandan da içten içe"yahu genel anestezi yapılacak, bir daha uyanmamak da var işin ucunda yada her an herşey olabilir"diye düşünüp tırsıyorum Aslında pek çok şey düşündüm ve sonunda "buda geçer" diyip rahatladım

Taa ki sabahına üzerime arkadan götü açık o yeşili giyip, kafama boneyi takıp, sedyeye uzanıp, karın açlığımı hissedip, ameliyathaneye ineceğim ana kadar........

  ((burda zamanı ileri saralim))


     {{ ameliyat sonrası hastanede kalınan geceler  taburcu olup eve dönüldüğü an ve dünyanın raporunu alıp işe gitmezken yapılan keyif pahabiçilemez..! en keyif aldığım dizileri hunharca izleyip yattığım yerde yemek yemek acayip güzel olacak miis miiss..}}

 ((zaman kaldığı yerden devam eder))

Değişik bir his korku desen değil sanki çaresizlik gibi....Ama çaresiz kalmanın çaresizliği değil....Sanki, o masaya yattıktan sonra kendi üzerindeki tüm egemenliğin biteceği, kendini tamamen o doktora bırakmak zorunda kalacağın için afallama çaresizliği gibi....tarifi güç..

Yattığın yerde kendine bakarsın, aynaya bakarsın, pencereye bakarsın, tüle bakarsın, kornişten çıkmış perde ruleti varsa gözün ona kayar, duvarda tablo varsa ona odaklanırsın. sanki ömründe son kez görüyormuşsun gibi gelir her şeyi

İç dünyan ayrı çalkalanırken beynin de ayrı çalkalanır...

Ölüm korkusuna bulandığımızda sevdiklerime el sallamak, ne olacağını bilmediğin beş saatlik bir uykuya dalmak sonrasinda yoğun bakım filan zor işler

Ölümü hep bir sebeple aniden gelen bir şey sanıyordum oysa "yaşadım ve şu anda ölüyorum" olağan seyrinde hiç düşünememiştim. yaşarken ki sakinlik ve sebepsizlikle gidilebileceği oraya aklımın ucundan geçmemişti.... Uyku gelir, gozlerin kapanir, kalp atislarin yavaslar, uykuya dalarsin..

Uyanır mıyım..??  bilmiyorum....saat ses çıkarmıyor, yelkovan akrepten hiç bir şey istemiyor bu gece bu bir işaret mi.?  Onu da bilmiyorum


Narkozu da yedik mi kuşlar martılar falan fena da olmaz hani....en çok korkutanda narkozlu iken söyleyeceğim şeyler maazallah tövbeler tövbesi :))

Hayatta ufak tefek veya büyük her şeye canımızı sıkabiliyoruz buna değmeyecek kadar değerli aldığımız her nefes....sevenlerim..ailem arkadaşlarım.....


Dünya dönüp durmaya devam edecek kimler ölüyor kimleri kaybediyoruz ama bu anasını sattığımın dünyası hala dönüyor. herkes öldüğünde bile dönmeye devam edecek. bu kadar acımasız işte

Ne biz bu dünyaya aidiz ne de bu dünya bize......Neyse  yine uzattım her zamanki gibi günün doğmasına ramak kaldı az sonra başlıycak macera.....
Artık yavaş yavaş vedalaşma zamanı....yarın ya olur ya olmaz.....Başka bir yerde de karşılaşırmıyız bilinmez.

Kim bilir belki de Sokrates haklıdır “İnsana verilen en büyük iyiliktir”ölüm

          O yüzden arkadaşlar
     Kopasıca sivri dilimden kırılan dökülen varsa  affola.... Yükselen egosuna gem vuramayıp beni kıranları da zaman alsa da affettim..... Uzun yolculuktaki kaçak yolcuydum ne halim varsa hepsini fersah fersah gördüm....Emeklememe, yürümeme ve yüzmeme tahammül eden herkese teşekkür ederim......Bu arada  ödünç aldığım üç noktayı giderken nereye bırakayım :)

             10.9..8...7....6.....5........

               ....zzzzzzzzzzz.......



4. CTRL+F yardımıyla

10 yorum:

  1. çok geçmiş olsun, ameliyat sonrası ben iyiyim yazısını okumak dileği ile, dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Sonraki yazını sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Bizi habersiz bırakma. Fazla da beklemeyelim...

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsunn, bidaha ameliyat masasina yatmaman duasi ile..

    YanıtlaSil
  4. Bir daha ki yazını okuyacağıma eminim. Çünkü insan düşündüklerini değil, hesaplayamadıklarını yaşıyor. (O masaya yatmıştı.) Şimdiden geçmiş olsun, görüşmek üzere. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Gemis olsun kuzum simdiden.. dualarimiz seninle.. yazilarinla esprilerinle aramiza doneceksin...

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun arkadaşım, dualarımız seninle ve biliyoruz ki sen bunu da atlatacak güce sahipsin, ve bizi yazılarından mahrum etmeyecek özveriye...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Ayşenur öncelikle Allah şifa versin. nasıl yazı yazıyorsun , vedalaşır gibi yazımı yazılır,üzüyorsun bizleri. dualarımız seninle inşallah bunuda atlatacaksın.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Hepinize sonsuz tesekkur ederim iyiki varsınız... iyi dilekleriniz icin de minnettarım

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun. harika bir yazı olmuş ayrıca.

    YanıtlaSil