In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

13 Eylül 2016 Salı

Cevap yanlış ama gidiş Yolum doğruydu


     Dün gece müzik dinliyordum, yavaş tınılar tabiikiiii  Bülent Ortaçgil

Gözlerimi kapadım huzura bulucam dedim ama dışardan gelen sesler izin vermedi sahne şu...

Bir cift tartışıyor niyeyse bu sahneler evimin mutfak camı kenarına denk geliyor pek özel orası.. manzarasından belkide.......Ne fazla gürültü ne fazla ışık mesele bu  arkadaş der gibi.



Er kişi: senin götün çok fena kalktı.

Hâtun kişi: benim götüm hep kalkıktı ama eskiden bununla basedebilyordun simdi altında eziliyosun

Kız gittiği yerler için senden izin alsın. giyim tarzını senin için değiştirsin.. {zeki bir kadın olsa bir daha yüzüne bakmamasını gerektirecek} bir şekilde bağır çağır salak sevgiline. o tüm bunları yalayıp yutsun.

Zeki kadın fikir sahibidir, birikimlidir. senin bildiğin konularda halihazırda fikiri vardır sen ona kendi düşünceni empoze edemezsin.

Zeki olmayan kadın, zaten yüksek ihtimalle konuyu ilk defa senden duyacak, tek bildiği senin anlattığın versiyon olacak, senin yorumlarınla öğrenecektir. senin fikrini sahiplenecektir yani. önceden konu hakkında bir fikri olmadığı için muhakeme edemez. tebrikler kendine bir papağan edindin

Oysa zeki kadınla en hararetli ve gergin tartışmalarınızda bile birbirinizden yeni şeyler öğreniyordunuz. uzlaşmaya varıp varmamanız önemli değildi. aynı şekilde düşünmek zorunda değildiniz.

Birbirinizden duyduğunuz yeni bir sözcük, yeni bir bakış açısı yeterliydi. birbirinize bir şeyler katıyordunuz. şimdi tek yapman gereken boş bir cd'ye kaydetmek. o da sana aynı şeyleri baştan çalar çalar söyler. sen de egonu tatmin edersin herhalde

Rahat değil mi bu...? mis gibi kız işte. istediğin gibi yönlendir, üzerinde baskı kur, manipüle et.

Zeki olmayan kadın zeki kadına benzer mi hiç....? candır o can.

Bana gelirsek tamda bu yüzden evlenmedim....yukarı tükürsem ıssız adam, aşağı tükürsem dingil..! hangisiyle evlenelim.?  zaten evlenince de hayatımıza kuş mu konuyormuş sanki...? o kadar dandirik ki her şey; buzdolabı seçmek bile problem bütün sülalenin parmağı her işinizin içinde maşallah

Şarkı bitiyor bu arada sahnenin geri kalanında neler oldu bilmek herkesin hakkı lakin artık tüm hakları kendilerinde saklı

Ne diyordu baştaki şarkı; olmalı mı olmamalı mı   yoksa hiç değişmemeli mi ama ben değişmezsem ben olamam ki.....
4. CTRL+F yardımıyla

3 yorum:

  1. Harika bir yazı olmuş içinde kendime buldum :)
    Bu yazı ile keşfettim ve takibe aldım sizi.
    Bana da beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İnsanlar düşünebilmeli ve kendi kendisini yönetebilmeli akıllı olmuş aptal olmuş zeki olmuş bütün bunlar anlamsız kendisi için değil başkaları için yaşayanlar hep bir şekilde kayıp edenlerdir. Kadın erkek fark etmiyor fikirlerin, düşüncelerin hatta yaşam tarzının empoze edildiği bu zamanda herkes gerçekten bir garip...
    Teşekkür ederiz bu güzel yayın için...

    YanıtlaSil
  3. :)))) çok güldüm, müthiş tespitlerin var

    YanıtlaSil