In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

17 Aralık 2016 Cumartesi

Sanmak İle Olmak Arasındaki Uçurum


Hiç biriyle konuşurken aynaya konuştuğunu sandığın oldu mu...??

Hani bak bir de bu var derken daha evet evet ben de biliyorum dendiği.....bu art arda defalarca olduğunda ne hissedersin...??

Tanrının senle oyun oynadığını mı....?? neleri kimler için feda edebilirsin....??

Satabilir misin duygularını bir damla sevgi için.....??  ne kadar eminsin hayırlarından halbuki bir düşünsen o kadar çok evetin var ki yüzünde patladıkça şok edecek...!! ama bunları kabul edebilecek kadar kadın ya da adam olabilmeye gücün var mı ...??
Tanışmaya korktuğun oldumu hiç çok değer verdiğin biriyle..??

Ya hafif kalırsak ben de o da diye.... ya aslında maskelerimizle gelirsek ve maskeler acıtırsa yüreklerimizi diye....

Hiç sordun mu kendine benimki ne yürek mi acaba diye sorabilir misin bunu olanca cesaretinle....??


Şaşkınlığını yitireli kaç mevsim oldu...?? ruhun en son nerde yanındaydı....?? gözlerinin kaç kelimesi var gerçekten doğru söyleyebildiği yoksa onlara da lens takıp mı gizledin bugüne dek yaşadığın kaçışlar gibi.....

Neden susuyorsun..?? konuşamayacak kadar boş değilsin belki ama itiraf etmekten korkuyorsun.....

Bak: hata ve hayat...çok benzer bu iki kelime.....oynasana kendine dair bu kelimelerle bulabilecek misin yedi farkı resimde.....aynada görünenle aslolan sen arasında kolay bulursun bakmayı ve görmeyi bilirsen..... ama..... hata.... hayat.....

Ben "oldum" sanmak...
Sanmak..!
Sanma....
San.....
Sanrı...
Hayatın aslında bu mu.....???
4. CTRL+F yardımıyla

3 yorum:

  1. Bazen böyle boğuşuyoruz bu sorularla. Yanıtlar dahil. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kaleminize sağlık. Okumak iyi geldi

    YanıtlaSil
  3. Sandığm bişi yüzünden üç hafta bunalıma girdim yazık oldu üç haftama.

    YanıtlaSil