In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

10 Haziran 2017 Cumartesi

Farazi Konuşuyorum


         4 milyon yıldır seni severken, seninle kucaklaşmam için ortalama 70 yılım vardı..?

40 yılım kaldı. belki bir günüm. ya da bir saatim..? Şu koca galakside 6 milyar insan, 100 milyon tür hayvan, 40 milyon çeşitli bitki ve sayısız organizma arasından seni sevmeyi nasıl becerdim...?


6 milyar insan, 100 milyon tür hayvan, 40 milyon çeşitli bitki ve sayısız organizmalardan birinin dahi seni sevemeyeceği bir galakside neden seni sevdim...??

Neden seninle birlikteyken bulutları görebildim ...?? sokak kapımdan nasıl baharı getirdin evime....?? Dinlediğimiz şarkılar da izlediğimiz filmler de beni nasıl ayak parmaklarıma kadar mutlu edebildin....?? bunca plastik arasında tenimi bulabilmişken daha fazla isteyecek neyin olabilirdi...?

Düşmek için iki bacağım, tutunmak için iki kolum varken, neden her şeyimle sana teslim oldum..??

Bu hikaye bittiğinde neden düşene kadar aklımda sadece ellerime değen ellerin vardı..? aynı güneşin altında ısınıyorken, aynı bulutun altında ıslanıyorken, neden aynı dünyada buluşamıyorduk...?

Her şey tamamiyle benim suçumdu.? seninle konuşurken gökyüzüne bakmamalıydım.
neden.....?

                 Farazi Konuştum...


4. CTRL+F yardımıyla

2 yorum:

  1. Ne kadar dokunakli bir yazi olmus. Farazi yorum yapiyorum. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. "Her şey tamamıyla benim suçumdu.."

    YanıtlaSil